Saturday, March 20, 2010

BLOG TAK BERUPDATE ?

Pendekkan cerita kenapa lama benar blog tak dikemaskini.... sebabnya saya dah kehilangan username & password . Tapi jangan risau sekarang dah ok... ada banyak cerita nak diceritakan tapi untuk hari nie kita tgk yang ini dulu ....


Aktiviti saya kat pejabat hari nie .... mengecat dinding ..... sebab ada sedikit penambahbaikkan keatas dinding yang lekang .. jadi setelah ditampal semula maka kerja-kerja mengecat dijalankan .. siapa yang mengecatnya ? tak lain tak bukan tuan punya blog nie la .... nak dijadikan cerita sejak dari pagi lagi saya dah hubungi pak cik yang menjaga dewan untuk datang menghantar tangga .... tapi kecewanya saya sebab sampai pukul 2.00 petang saya menunggu tangga tak sampai-sampai jugak.. jadi akhirnya ini la inisiatif saya .. Gunakan meja yang ada ... naikkan kerusi plastik atas meja... tak kisah la bak kata perpatah " USAHA TANGGA KEJAYAAN" Tapi saya punya perpatah lain pulak untuk hari ni .. " Gunakan kerusi dan meja untuk kejayaan " Pukul 6.30 petang baru siap semuanya... Letih jangan cakap tapi puashati dan bangga sebab usaha sendiri .

Ada sedikit gambar yang sempat diambil ..... tanpa pengehtahuan saya .....







Jangan Tiru Aksi Ini ... Bagi golongan profesional sahaja ya...




No comments:

Post a Comment

ANDA MERUPAKAN PELAWAT YANG KE

hit counter